Nu har Johan börjat blogga!

Detta är verkligen ett framsteg att börja blogga. Men det känns ganska sjyst att kunna skriva om sina tankar som far omkring i huvudet på en.

("AA 'nn' BB" = "First name 'Nickname' Last name")

- Jag kan ju börja berätta om mig själv och lite bakgrundshistoria.

Mitt namn är Johan 'BQ' Lundin, är född år 1987. Bor i den omtyckta varma staden Göteborg. Men bor (tyvärr) fortfarande hos mina föräldrar. Jag är väl som vilken annan desperat ungdom som helst. Med den största önskan om att få hitta sin egna lägenhet, kunna känna att allt i kylskåpet är ens eget.

- Jag har två äldre bröder som i alla fall har sitt egna kryp-in.

Orättvist men sant. Men med facit i handen så vet vi ungdomar om att det är hur svårt som helst att kunna få tag på en egen lägenhet. Oavsett vad dina föräldrar än påstår. Om att det skulle vara lätt att hitta en, så lever vi faktiskt inte på 70-talet.

- Jag har en underbar flickvän att glädjas över.

Denna flickvän vid namnet Emelie 'Snutten' Bäck är det bästa som hänt mig. Hon var min gnista i mörkret då det mesta runt om kring inte var så lyckligt. Vi har varit tillsammans nu i över sex månader och har aldrig slutat älska henne. Det kommer nya överraskningar
hela tiden och jag vill dela dem med henne. Oavsett om dem är bra eller dåliga så utmanar vi dem tillsammans hand-i-hand hon och jag.

- Jag har som dem flesta också har... ett par riktiga GULD-ESS till kompisar!

Kan börja med min bästaste bäste vän, Sebastian 'ZiBANO' Hutter. Min allra finaste vän jag har. Han förstår mig, tyder mitt kroppsspråk bäst. Vår sjuka humor av många ironier är stundtals gånger galet roliga, vi delar samma musiksmak som är bredare än universum. Sen har vi kusinen Robin 'Rob' Gustavsson, en kul kille. Den bästa kusinen helt enkelt. Också en god vän till mina övriga vänner, en som alltid ställer upp i både vått och torrt.

> Detta var lite grann min historia och mer kommer komma upp framöver.

Var nu riktigt generösa till jul och se till att köpa någonting riktigt dyrt och onödigt till varandra!

BQ out...


Kommentarer
Postat av: Rob

Haha så du har joinat mainstream:en nu Johan och skaffat dig en blog, får väll önska lycka till då =)

2009-12-11 @ 13:54:29
URL: http://sosmurkakel.se
Postat av: BQ

Jepp! thx cus! =)

2009-12-11 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0