Nu är julen över!

Denna jul har varit helt enastående utmärkt. Det är som vanligt när jag firar jul. Jag hade ett fullspäckat schema framför mig under julafton som jag försökte följa till punkt och pricka. Det enda jag inte hann med riktigt, var Kalle Anka på tv. Men mer om detta följs här nedanför.

1. Startade morgonen med att sträcka på bena och var ganska sleten efter nattens spelande med en gammal bekant till mig. Det låter nördigt av mig men jag tycker det är en rolig hobby som ibland muntrar upp en och ibland inte.


2. Vi fick främmat vid lunchtid. Familjen var samlad och vi åt julmat. Tomtefar kom sedan in och dela ut
julklappar. Kände då en del press med tanke på att jag skulle med Emelie till hennes släktingar. Så tiden var knapp. När sista klappen var utdelad så var det dags att slita upp dem och kasta in dem på rummet.

3. På vägen till hennes släktingar, så var det bara att slappna av och vila magen inför nästa omgång. Vi skulle inte bli så långvariga men det slutade med att besöket tog ett par timmar extra än var det var tänkt. Inte mig emot för jag hann iaf se några snuttar av Kalle Anka. Som vanligt så missar jag ALLTID inledningen av Kalle Anka. Av någon konstig anledning så sker detta varje år.

4. Slutdestinationen för denna jul blev hemma hos Emelie där Pia (Emelies mor) väntade i köket och hade förberett julmaten för oss inte så hungriga "vargar". Men en och en annan korv slank ner i halsen på en, proppmätt förstås.

>> Julafton i stort sett blev väldigt lyckad med många fina presenter. Detta är hittills den bästa julen!

Ett par bilder på mig och Emelie under kvällen...








Emelie blev förstås jätteglad över mina fräcka julpaket...




... och så till slut den sista fina bilden på oss två




Hoppas ni i alla fall har haft en riktigt mysig jul... för snart är det dags för Nyårsafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0