Julklapparna är klara!




Äntligen har jag blivit klar med julklapparna för i år. Som vanligt så blev det en dyr jul. Men det är som brukar vara, en tradition man aldrig riktigt "orkat" knäcka.

Men nu ska vi inte bli sura över detta. Det firas bara jul en gång om året så då kan man gott öppna upp plånboken litegrann.

Snön har dessutom kommit till rätta i år. Tomten har tydligen lyssnat på våra böner och gett oss denna efterlängtade snö som vi har längtat sååå mycket efter.

Jag blev lite chockad idag när jag skulle gå ut, för att vandra ner till vagnen i morse. Jag insåg då att det fortfarande snöa och snöa. För såhär har det pågått under hela dagen idag. Hoppas det håller i sig till Julafton.

 



Allt som fattas nu är självaste Julafton!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0